Personalizacja w służbie Twojego biznesu

Włącz personalizację do swoich działań marketingowych i działaj profesjonalnie i skutecznie.  Druk ze zmiennymi możesz wykorzystać m.in. w takich produktach jak: zaproszenia, kartki okolicznościowe, listy i korespondencja masowa, oferty, bilety, wejściówki, karnety, identyfikatory, kody rabatowe.

Pełna personalizacja dzięki technikom druku cyfrowego

Możliwości druku cyfrowego otworzyły nam drogę do bardziej spersonalizowanych produktów poligraficznych. I nie mam tu na myśli tylko i wyłącznie zaproszenia z naniesionym tym samym krojem pisma, co cała treść – imieniem i nazwiskiem. To temat bardziej złożony niż nam się może wydawać. W zależności od typu zmiennej możemy podzielić ten proces wg kategorii:

  • Zmienne tekstowe
  • Zmienne graficzne (np. kolor, znak graficzny, symbol itp.)
  • Zmienne tekstowe umieszczone na zdjęciach
  • Kody kreskowe
  • Kody QR

Zmienne tekstowe

To nic innego jak wyraz, wyrażenie lub całe zdanie. Takie zmienne możemy wykorzystywać we wszelkiego typu korespondencji, czyli zaproszeniach, listach, ale możemy z powodzeniem wykorzystać je do budowania spersonalizowanych ofert, gdzie każdy klient może mieć zaproponowane indywidualne warunki

Przykład

W promocyjnym liście do klienta piszemy o rabacie jaki mu przyznajemy, rabat jest uzależniony od stażu współpracy, wielkości dotychczasowych zamówień etc. Jednemu przyznajemy 2, innemu 5, a innemu 7%. Tych zmiennym w danym liście może być wiele, począwszy od nagłówka z adresem po zmiany w treści samej korespondencji.

Masz możliwość dopasowania oferty do każdego klienta indywidualnie. Zyskaj w oczach klienta dopasowaną do niego ofertą.

Zmienne graficzne

Oprócz zmiennych tekstowych możemy użyć zmiennych graficznych, takich jak kolor, ikona, zdjęcie. Taka potrzeba często występuje w produkcji identyfikatorów na konferencję lub targi. Na identyfikatorze oprócz danych personalnych możemy umieścić zdjęcie osoby, logo firmy, z której jest dana osoba, kolor identyfikujący czy jest to organizator, gość, czy reprezentant mediów itp. Możliwości jest bardzo wiele. To od nas zależy, które z nich chcemy wykorzystać w danym produkcie.

Zamawiając identyfikatory masz możliwość personalizowania grafiki (zdjęcia) oraz tekstu jednocześnie!

Kody kreskowe

Dziś już kody kreskowe nikogo nie dziwią. Pozwalają na każdym etapie życia skrócić pewne procesy żmudnego wpisywania ciągu znaków pozwalającego zidentyfikować produkt, usługę, osobę itp. W procesach biznesowych można kody wykorzystywać na różne sposoby, od numerowania biletów, ankiet, korespondencji masowej itp. Ograniczeniem wykorzystania kodu kreskowego jest jego pojemność. Użycie większej ilości danych powoduje zwiększenie rozmiaru kodu.

W naszej drukarni możesz zamówić personalizację dowolnej ilości kodów kreskowych i w przeróżnych standardach.

Kody QR

To doskonałe rozwiązanie kiedy chcemy zakodować większą ilość danych. W kodzie możemy zawrzeć wiele danych takich jak wizytówkę (vCard), dowolny ciąg znaków, akcję do wykonania przez kompatybilny telefon komórkowy itp.

Zmienne QR możemy wykorzystać w następujących produktach:

  • Masowa korespondencja
  • Bilety
  • Karnety
  • Kody rabatowe
  • Identyfikatory

Kody QR zmieniają sposób komunikacji firm z klientami. Ich personalizowanie zwiększa dodatkowo możliwości jakie drzemią w tym rozwiązaniu.

Zastosowanie personalizacji w druku

Listy i koperty

Identyfikatory

Dyplomy i certyfikaty

Zaproszenia

Ankiety

Instrukcje i procedury

Gwarancja zachowania poufności danych

Dajemy 100-procentową gwarancję zachowania klauzuli poufności. Wszystkie dane Twojej Firmy i Twoich klientów, a także inne przekazane dane nie będą nikomu udostępnione ani przekazywane. Druki personalizowane wydrukujemy i dostarczymy bezpośrednio do Twojej firmy.