Branding – Budowanie strategi marki i identyfikacji wizualnej firm

Marka skrojona na miarę

Dobrze zaprojektowana i przemyślana identyfikacja wizualna to podstawa każdej firmy, której zależy na dobrej rozpoznawalności. Nie tylko w sferze wizerunku samej firmy, ale również w sferze produktu, który oferuje. Ta krótka forma typograficzno-graficzna, to coś co sprawia, że spoglądając na znak zaczynamy odkrywać w sobie pozytywne konotacje. Taki znak może przypominać nam smak ulubionego napoju lub jedzenia, albo może przywoływać wspomnienia. To bardzo ważna sfera dobrze zorganizowanego przedsiębiorstwa.

Zadbaj o to, aby Twoja firma była marką

Logo to nie jest kilka kresek postawionych we właściwy sposób przez grafika. To też nie jest praca, do której można podejść szablonowo, gdzie od matrycy powstają kolejne wersje tego samego znaku. Sprawa wymaga przemyślenia, jak również wielu konsultacji z całym zespołem, a w końcowym etapie z Klientem. Jest to proces, który wymaga czasu, przemyślenia, wielu szkiców. Choć często zdarza się, że najlepsze projekty powstają tuż przed finalną prezentacją, to nie można wykluczyć, że wynikają one głównie z wcześniejszych doświadczeń w pracy nad znakiem, wielu dyskusji i wykonanych szkiców.

Błąd popełniony na początku, naraża Cię na duże koszty w przyszłości

Trzeba pamiętać, że źle zaprojektowany znak może sprawiać wiele problemów na różnych polach eksploatacji (druk offsetowy, tampodruk, sitodruk, haft, grawer, tłoczenie itp.). Dlatego ważne jest, aby przewidzieć możliwie wszystkie jego aspekty wizualne we wszelkich znanych nam technikach druku i prezentacji. Unikniemy dzięki temu niespodzianek w przyszłości, a co za tym idzie nie narażamy się na niepotrzebne koszty.

Usystematyzuj swój znak

Cały proces projektowania identyfikacji wizualnej można zamknąć księgą znaku, która nie tylko omówi wszelkie aspekty prezentacji znaku, takie jak kolory, pola ochronne, minimalna wielkość znaku itp., ale może również poruszyć wiele innych: typografia, papeteria firmowa, identyfikacja zewnętrzna i wewnętrzna itp.

Jeśli chcesz zamówić projekt znaku firmowego lub swojego produktu, to dobrze trafiłeś. Zadzwoń, umów się na spotkanie, na którym możemy omówić szczegóły.